ضمیر کابلوف، نماینده رییس‌جمهور روسیه به خبرگزاری تاس گفته که سازمان ملل در آینده نزدیک نشستی با حضور نمایندگان ویژه کشورها در امور افغانستان برگزار خواهد کرد. نماینده روسیه در امور افغانستان افزوده که هماهنگ‌کننده‌ ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان نیز گزارشی درباره افغانستان تهیه کرده و در اختیار نمایندگان کشورها قرار داده […]

ضمیر کابلوف، نماینده رییس‌جمهور روسیه به خبرگزاری تاس گفته که سازمان ملل در آینده نزدیک نشستی با حضور نمایندگان ویژه کشورها در امور افغانستان برگزار خواهد کرد.

نماینده روسیه در امور افغانستان افزوده که هماهنگ‌کننده‌ ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان نیز گزارشی درباره افغانستان تهیه کرده و در اختیار نمایندگان کشورها قرار داده است.
همزمان با این، نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان گفته است که مسکو همچنان تصمیمی برای به رسمیت شناختن حکومت سرپرست ندارد.
گفتنی است که روسیه از اعضای شورای امنیت سازمان ملل است و پیوسته تاکید کرده که حکومت سرپرست باید به تعهدات خود از جمله مبارزه با گروه‌های تروریستی پایبند باشد و حکومت فراگیر تشکیل دهد.
این در حالیست که حکومت سرپرست همواره تاکید کرده که حاکمیت فعلی معیارهای به رسمیت شناخته‌شدن را تکمیل کرده و اجازه هم نمی‌دهد که از خاک افغانستان کشورهای دیگر تهدید شوند و حکومت فعلی نیز فراگیر است.
مهمانان آخر خط
یحیی چاووش، رییس حزب حرکت ملی خط میانه افغانستان
شهاب‌الدین سرمند، تحلیلگر مسایل افغانستان
عبدالجبار اکبری، فعال سیاسی

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv