https://youtu.be/h2YhJzwfFWo پس از بالا گرفتن انتقادها از سوی مردم از معامله حکومت با خلیل فیروزی، یکی از مجرمان بحران کابل بانک، در ساخت شهرک هوشمند، رییس جمهور طی فرمانی وظیفه مشاور حقوقی اش را به تعلیق درآورد و این قرارداد را لغو کرد. به اساس این فرمان، هیاتی موظف شده تا اجراات غیرقانونی طرف دخیل […]

https://youtu.be/h2YhJzwfFWo

پس از بالا گرفتن انتقادها از سوی مردم از معامله حکومت با خلیل فیروزی، یکی از مجرمان بحران کابل بانک، در ساخت شهرک هوشمند، رییس جمهور طی فرمانی وظیفه مشاور حقوقی اش را به تعلیق درآورد و این قرارداد را لغو کرد. به اساس این فرمان، هیاتی موظف شده تا اجراات غیرقانونی طرف دخیل در این معامله با آقای فیروزی و چگونکی بستن این قرارداد را به بررسی گیرد.

این قرارداد حدود یک هفته پیش بین وزارت شهرسازی و آقای فروزی، عقد شده بود. این در حالی است که آقای فیروزی، یکی از مجرمین بحران کابل بانک، پیش از این از سوی دادگاه به ده سال حبس محکوم شده بود و به اساس حکم دادگاه به دولت حق داده شد که تمام دارایی او را فروخته و بابت قرض هایش به کابل بانک بدهد.

بشیر عظیمی این موضوع را در برنامه سرنوشت با آقایان اسماعیل روشنگر، استاد دانشگاه، و  ناصر تیموری عضو دیده بان شفافیت افغانستان به بحث و گفت و گو گرفته است.