دو هفته پیش شورای وزیران دولت وحدت ملی فیصله کرده بود که توزیع آزمایشی شناسنامه های الکترونیکی به تاریخ ۲۸ اسد آغاز شود، اما رییس جمهور در جلسه ای که دیروز با وزیر داخله و رییس اداره توزیع شناسنامه های الکترونیکی داشته، آغاز این روند را به تاخیر انداخته. در اعلامیه ای که دیروز دفتر […]

دو هفته پیش شورای وزیران دولت وحدت ملی فیصله کرده بود که توزیع آزمایشی شناسنامه های الکترونیکی به تاریخ ۲۸ اسد آغاز شود، اما رییس جمهور در جلسه ای که دیروز با وزیر داخله و رییس اداره توزیع شناسنامه های الکترونیکی داشته، آغاز این روند را به تاخیر انداخته.

در اعلامیه ای که دیروز دفتر ریاست جمهوری به نشر رساند، آمده که، تمرکز کلی در روز ۲۸ اسد بر تقدیر نیروهای امنیتی و دفاعی کشور است و توزیع آزمایشی شناسنامه های الکترونیکی در روز جداگانه خواهد بود.

پیش از این، رییس اداره توزیع شناسنامه های الکترونیکی اعلام کرده بود، که از سه سال بدین سو این اداره آمادگی آغاز توزیع این شناسنامه ها را داشته است، اما بنا به تعلل مقامات حکومتی، این پروسه برگزار نمی شود.

بشیر عظیمی این موضوع را در این برنامه سرنوشت با آقایان فتاح فایق و دوکتور اقبال حسینی، استادان دانشگاه به واکاوی گرفته است.

https://www.youtube.com/watch?v=9JFY8YDd9GQ