فردا پایتخت کشور میزبان چهارمین دور نشست های هماهنگی چهارجانبه ی نقشه ی راه صلح اشتراک کننده گان برای ادامه ی روند چاره سازی برای آشتی دولت با هراس افگنان طالب، رو در روی هم می نشینند. این در حالی ست که به تازه گی، اعضای جدید شورای عالی صلح از سوی رییس جمهور شناسایی […]

فردا پایتخت کشور میزبان چهارمین دور نشست های هماهنگی چهارجانبه ی نقشه ی راه صلح اشتراک کننده گان برای ادامه ی روند چاره سازی برای آشتی دولت با هراس افگنان طالب، رو در روی هم می نشینند.

این در حالی ست که به تازه گی، اعضای جدید شورای عالی صلح از سوی رییس جمهور شناسایی شده اند. سیداحمد گیلانی رییس تازه ی این شورا و کریم خلیلی معاون ارشد آن خواهند بود.

از سویی هم، در فرایند گرم شدن هوا، جنگ در گوشه و کنار کشور، به ویژه در شمال رو به افزایش است و تازه ترین خبر پس روی نیروهای ارتش از دو ولسوالی در هلمند است.

این که در روانه ی آشتی خواهی با رویکرد تازه و چالش های کهنه، همزمان با شدت جنگ، ره به کجا خواهیم برد؟  پی پاسخ همین پرسش می گردیم با آقایان:
سید ناصر موسوی عضو شبکه ی نهادهای جامعه ی مدنی، گل محمد مختاری رییس سیاسی حزب حرکت اسلامی و اسماعیل روشنگر استاد دانشگاه.