آنگلا مرکل، نخست وزیر آلمان، اعلام کرده است که با بنیامین نتانیاهو همتای اسراییلی اش هم نظر است که ایران هرگز نباید به سلاح هسته ای دست پیدا کند. مرکل که به اسراییل سفر کرده است، روز پنجشنبه در یک کنفرانس مشترک خبری با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسراییل گفته است آنان موافق اند […]

آنگلا مرکل، نخست وزیر آلمان، اعلام کرده است که با بنیامین نتانیاهو همتای اسراییلی اش هم نظر است که ایران هرگز نباید به سلاح هسته ای دست پیدا کند.

مرکل که به اسراییل سفر کرده است، روز پنجشنبه در یک کنفرانس مشترک خبری با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسراییل گفته است آنان موافق اند برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح های هسته ای باید هر کاری لازم است، انجام شود. او همچنین حضور نظامی ایران در سوریه و لبنان را تهدیدی برای اسراییل دانسته است. همزمان نخست وزیر رژیم اسراییل از سیاست کشورهای اروپایی و آلمان برای پیروی نکردن از آمریکا در خروج از برجام انتقاد کرده است. او گفته است که اروپا نباید ایران را از نظر مالی تغذیه کند. این درحالیست که طرف های باقیمانده در برجام همواره بر حفظ این توافق تاکید کرده و از پایبندی خود به آن اطمینان داده اند.