باشگاه بارسلونا با لیونل‌مسی برای تمدید قرار داد تا سال ۲۰۲۶، به توافق کامل دست یافته است؛ اما این باشگاه نمی‌تواند به‌دلیل این که سازمان لالیگا، محدودیت بر رقم دستمزد‌ها وضع کرده است، قرارداد کاپیتان خود را ثبت کند. رییس بارسلونا دقایقی قبل در نشست خبری معارفه امرسون، از سازمان لالیگا خواست تا در قضیه […]

باشگاه بارسلونا با لیونل‌مسی برای تمدید قرار داد تا سال ۲۰۲۶، به توافق کامل دست یافته است؛ اما این باشگاه نمی‌تواند به‌دلیل این که سازمان لالیگا، محدودیت بر رقم دستمزد‌ها وضع کرده است، قرارداد کاپیتان خود را ثبت کند.

رییس بارسلونا دقایقی قبل در نشست خبری معارفه امرسون، از سازمان لالیگا خواست تا در قضیه مسی انعطاف بیشتر به خرج دهد و زمینه ثبت قرارداد این بازی‌کن را مساعد سازد. وی گفت:«ما همه می‌خواهیم مسی در لالیگا بماند؛ زیرا او یک فوق ستاره جهانی است و طرفداران را جذب می‌کند و حضور او به لالیگا کمک می‌کند. من سخنان رئیس ختافه (که گفت لالیگا باید انعطاف پذیرتر باشد) را تایید می‌کنم و در صورت امکان انعطاف‌پذیری بیشتری از لالیگا می‌خواهیم، مانند دیگر لیگ‌های سراسر قاره سبزبرای تیم‌ها تا بتوانیم بازی‌کنان بزرگ و نام‌آشنا را بیشتر جذب کنیم». لاپورتا در حالی این سخنان را به زبان آورده است که مسی روز گذشته به تمرینات حاضر نشد و از باشگاه خواست تا هر چه زودتر زمینه تمدید او را مساعد سازند تا او بتواند بدون دخالت لالیگا در تمرینات حاضر شود.