در آغاز دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، دیشب (شنبه ۲۵حمل) ۶ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی و یکی از سه مدعی قهرمانی فصل جاری، مقابل میهمان رده هجدهمی خود تیم لوتون تاون با نتیجه ۵ بر یک به برتری دست یافت. پس از گل به خودی زودهنگام دایکی […]

در آغاز دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، دیشب (شنبه ۲۵حمل) ۶ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی و یکی از سه مدعی قهرمانی فصل جاری، مقابل میهمان رده هجدهمی خود تیم لوتون تاون با نتیجه ۵ بر یک به برتری دست یافت.

پس از گل به خودی زودهنگام دایکی هاشیوکا، بازیکن تیم لوتون تاون در دقیقه دوم، متئو کواچیچ در دقیقه ۶۴ دومین گل را برای سیتی زد و در ادامه ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۶، کار حریف را سخت‌تر کرد.

لوتون توسط راس بارکلی در دقیقه ۸۱یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد اما دو گل دیگری که سیتی زد کورسوی امید میهمان برای کسب امتیاز را از بین برد.

این گل‌ها در دقیقه ۸۷ توسط ژرمی دوکو و در دقیقه ۳+۹۰ توسط یوشکو گواردیولا به ثمر رسید. سیتی با کسب بیست‌و‌دومین پیروزی خود در سی‌و‌دومین بازی‌اش در این فصل لیگ جزیره، ۷۳ امتیازی شد و اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال و لیورپول که هر دو ۷۱ امتیازی هستند، موقتاً در صدر جدول قرار می‌گیرد.

این پیروزی در حالی در کارنامه شاگردان پپ گواردیولا ثبت شد که آنها چهارشنبه شب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهند بود. در بازی همزمان تیم فوتبال برنتفورد به لطف گل به خودی بازیکن حریف، آربلاستر در دقیقه ۶۴ و پس از آن گلزنی فرانک اونیکا در دقیقه ۳+۹۰  میهمانش تیم شفیلدیونایتد را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

درمهمترین بازی هم تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان بورنموث بود و این بازی را که در آن دو بار از میزبانش عقب افتاد، در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رساند و دو امتیاز دیگر هم از دست داد.

این تساوی ضربه‌ای بزرگ به شانس منچستری‌ها برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده زد چرا که مانع از بازگشت آنها به رده ششم جدول شد.

من‌یونایتد با تساوی امروز خود ۵۰ امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نیوکاسل در رده هفتم باقی ماند.

در سایر بازی‌های همزمان نتایج زیر رقم خورد:

برنلی یک – برایتون یک

ناتینگهام فارست ۲ – ولورهمپتون ۲

پیش از این بازی‌ها هم نیوکاسل در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک موفق شده بود میهمان لندنی خود تاتنهام را با نتیجه ۴ بر صفر در هم بکوبد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv