هفته بیست‌ونهم بوندسلیگا با برگزاری ۵ دیدار همزمان پیگیری شد. در مهم‌ترین دیدار بایرن مونیخ با ۲گل، رافائل گوئررو در دقیقه ۶۵ و توماس مولر در دقیقه ۳+۹۰ تیم کلن را شکست داد تا پس از دو شکست متوالی، شاگردان توماس توخل رنگ برد را ببینند. بایرن با این برد ۶۳ امتیازی شد تا قهرمانی […]

هفته بیست‌ونهم بوندسلیگا با برگزاری ۵ دیدار همزمان پیگیری شد. در مهم‌ترین دیدار بایرن مونیخ با ۲گل، رافائل گوئررو در دقیقه ۶۵ و توماس مولر در دقیقه ۳+۹۰ تیم کلن را شکست داد تا پس از دو شکست متوالی، شاگردان توماس توخل رنگ برد را ببینند.

بایرن با این برد ۶۳ امتیازی شد تا قهرمانی لورکوزن با یک‌روز تاخیر همراه شود. با توجه به اینکه بایرن با یک بازی بیشتر نسبت به لورکوزن، ۱۳ امتیاز کمتر دارد، عملا مونیخی‌ها دور قهرمانی را خط کشیده‌اند.

کلن هم با این شکست ۲۲ امتیازی و در رده هفدهم باقی ماند. در یکی دیگر از بازی‌ها، بورسیا دورتموند با نتیجه ۲ بر یک برابر مونشن‌گلادباخ به پیروزی رسید تا پس از شکست هفته گذشته دوباره به مسیر برد برگردد.

مارسل سابیتزر در دقایق ۲۲ و ۲۸(پنالتی) برای دورتموند و ماکسیمیلیان ووبر در دقیقه ۳۶ برای مونشن‌گلادباخ گلزنی کردند.

دورتموند با اخراج کریم آدیمی در دقیقه ۵۵، با ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. دورتموند با این برد ۵۶ امتیازی و هم امتیاز لایپزیش شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده پنجم قرار گرفت.

مونشن‌گلادباخ هم با ۳۱ امتیاز در رده یازدهم ماند. در سایر دیدارها، بوخوم برابر هایدنهایم یک بر یک مساوی کرد، مایتنس ۴ بر یک از سد هوفنهایم گذشت و لایپزیش ۳ بر صفر ولفسبورگ را شکست داد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv