در چارچوب دیدارهای دوستانه و تدارکاتی تیم‌های باشگاهی اروپا،چهارشنبه شب گذشته چندین بازی در نقاط مختلف قاره سبز برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین آنها تیم‌های میلان و والنسیا در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند. این بازی پس از تساوی در وقت‌های معمول با پیروزی ۵ بر ۳ میزبان اسپانیایی در ضربات پنالتی […]

در چارچوب دیدارهای دوستانه و تدارکاتی تیم‌های باشگاهی اروپا،چهارشنبه شب گذشته چندین بازی در نقاط مختلف قاره سبز برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین آنها تیم‌های میلان و والنسیا در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند.

این بازی پس از تساوی در وقت‌های معمول با پیروزی ۵ بر ۳ میزبان اسپانیایی در ضربات پنالتی خاتمه یافت. تیم اتلتیکومادرید قهرمان فصل گذشته لالیگا هم که مقابل کادیس به میدان رفته بود، پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های معمول، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد. یانیک کاراسکو در دقیقه ۴۱ برای اتلتیکومادرید و آلبرتو پرئا در دقیقه ۸۶ برای کادیس گلزنی کردند. هم‌چنین تیم فوتبال بارسلونا که در اتریش به مصاف تیم ردبول سالزبورگ رفته بود، بازی را با نتیجه ۲ بر یک به میزبان خود واگذار کرد. لوکا سوچیچ در دقیقه ۴۳ و برندن آرونسون در دقیقه ۹۰ برای سالزبورگ و مارتین برایت‌ویت در دقیقه ۸۲ برای بارسلونا گلزنی کردند. در مصاف تیم‌های لندنی چلسی و تاتنهام در ورزشگاه اسمفوردبریج نیز دو تیم به تساوی ۲ – ۲ رضایت دادند. حکیم زیاش در دقایق ۱۶ و ۴۹ گل‌های چلسی را به ثمر رساند و لوکاس مورا در دقیقه ۵۶ و استیون برگوین در دقیقه ۷۰ گل‌های تاتنهام را زدند.