رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی به نامزدان مجلس نمایندگان، هشدار می‌دهد که اگر به پرداخت رشوت رو بی‌آورند، نام‌های شان بدون تعلل از فهرست نهایی نامزدان، حذف خواهند شد. رییس کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی از دریافت دوصد شکایت در باره نامزدان مجلس نمایندگان خبر داده است. بیش از دو فته می شود که فهرست ابتدایی نامزدان […]

رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی به نامزدان مجلس نمایندگان، هشدار می‌دهد که اگر به پرداخت رشوت رو بی‌آورند، نام‌های شان بدون تعلل از فهرست نهایی نامزدان، حذف خواهند شد. رییس کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی از دریافت دوصد شکایت در باره نامزدان مجلس نمایندگان خبر داده است.

بیش از دو فته می شود که فهرست ابتدایی نامزدان مجلس نمایندگان منتشر شده است. مطابق قانون مسوولیت کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی است که پس از نشر فهرست ابتدایی، شکایت ها در باره نامزدان را ثبت کرده و به آن رسیدگی کند. عزیز الله آریایی، رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی به نامزدان مجلس نمایندگان، هشدار می‌دهد که اگر به پرداخت رشوت رو بی‌آورند، نام‌های شان بدون تعلل از فهرست نهایی نامزدان، حذف خواهند شد.

رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی از ثبت دوصد شکایات علیه نامزدان مجلس نمایندگان خبر می دهد و می گوید که تا چند روز دیگر تصمیم نهایی کمیسیون شکایات در باره فهرست ابتدایی نامزدان اعلام خواهد شد. آقای آریایی، از معلومات ندادن ارگان های امنیتی در باره سوابق جرمی نامزدان نگرانی می کند.

شایعاتی وجود دارد که کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی شماری از نامزدان که به قاچاق مواد مخدر و داشتن افراد مسلح غیر مسوول متهم اند را از فهرست نهایی حذف خواهد کرد. دیده شود که این شایعات به حقیقت تبدیل خواهد شد یاخیر.