کمیسیون شکایات انتخاباتی از ادامه رسیدگی به شکایت ها خبر می دهد و می گوید که تاکنون ده تن از نامزدان مجلس نمایندگان از فهرست نهایی حذف شده اند. رییس کمیسیون شکایات می گوید که برگه های ابلاغی به نامزدان حذف شده داده شده و آنان می توانند تا آخر روز شنبه هفته آینده استناف […]

کمیسیون شکایات انتخاباتی از ادامه رسیدگی به شکایت ها خبر می دهد و می گوید که تاکنون ده تن از نامزدان مجلس نمایندگان از فهرست نهایی حذف شده اند. رییس کمیسیون شکایات می گوید که برگه های ابلاغی به نامزدان حذف شده داده شده و آنان می توانند تا آخر روز شنبه هفته آینده استناف خواهی کنند. رییس کمیسیون شکایات انتخابات دلیل تاخیر در فرستادن فهرست نامزدان را به دوش کمیسیون مستقل انتخابات می اندازد و می گوید که تا پایان هفته آینده فهرست نامزدان مجلس نمایندگان را به کمیسیون مستقل انتخابات می فرستند.

کمیسیون شکایات انتخاباتی از پایان بررسی شکایات انتخاباتی و آغاز رسیدگی به پروندهای ثبت شده علیه نامزدان مجلس نمایندگان خبر می دهد و می گوید که تاکنون ده تن از نامزدان مجلس نمایندگان از فهرست نهایی حذف شده اند. رییس کمیسیون از بردن نام حذف شدگان خود داری می کند.

رییس کمیسیون شکایات می گوید که برگه های ابلاغی به نامزدان حذف شده داده شده و آنان می توانند تا آخر روز شنبه هفته آینده استناف خواهی کنند. در قانون انتخابات برای حذف شدگان دو روز حق استناف خواهی داده شده است.

روز چهارشنبه کمیسیون مستقل انتخابات از تاخیر در فرستادن فهرست نامزدان از سوی کمیسیون شکایات انتخاباتی انتقاد کرد. اما رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی مسوولیت تاخیر را به دوش کمیسیون مستقل انتخابات می اندازد و وعده می دهد که تا آخر هفته آینده فهرست نامزدان مجلس نمایندگان را به کمیسیون انتخابات می فرستد.

هرچند فهرست های زیاد در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که گویا کمیسیون شکایات انتخاباتی شماری زیادی از نامزدان مجلس نمایندگان را از لیسه حذف کرده است، اما مسوولان کمیسیون شکایات انتخاباتی می گویند که فهرست که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود واقعیت ندارد.