وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و وزارت ترانسپورت به منظور ساده سـازی و دیجیتل سازی عرضه خدمات در وزارت ترانسپورت، تفاهمنامه همکاری امضا کردند. وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و وزارت ترانسپورت، به هدف ساده سـازی ودیجیتل سازی عرضه خدمات در وزارت ترانسپورت، تفاهمنامه همکاری امضا کردند. فهیم هاشمی، سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی […]

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و وزارت ترانسپورت به منظور ساده سـازی و دیجیتل سازی عرضه خدمات در وزارت ترانسپورت، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و وزارت ترانسپورت، به هدف ساده سـازی ودیجیتل سازی عرضه خدمات در وزارت ترانسپورت، تفاهمنامه همکاری امضا کردند. فهیم هاشمی، سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی می گوید که روند توزیع آزمایشی جواز رانندگی از چند هفته به این سو در کابل آغاز شده است و به زودی روند توزیع اصلی جواز رانندگی از کابل آغاز خواهد شد. وی می افزاید که پس از تطبیق موفقانه این سیستم در کابل، مراحل تطبیق آن به ولایت ها نیز توسعه خواهد یافت.

در همین حال یما یاری، سرپرست وزارت ترانسپورت با تاکید بر اهمیت سیستم سازی در زمینه عرضه خدمات ترانسپورتی می گوید که ساده سازی و دیجیتل سازی خدمات در وزارت ترانسپورت در راستای ایجاد شفافیت و بلند رفتن سطح عواید در این وزارت نقش اساسی خواهد داشت.

سرپرست وزارت ترانسپورت می افزاید که با تطبیق این تفاهمنامه خدمات ترانسپورتی از جمله روندهای صدور جواز سیر، جواز رانندگی، تکس لین و سایر جواز های ترانسپورتی الکترونیکی شده و به گونه معیاری از کارت های هوشمند استفاده خواهد شد.