روند ثبت نام نامزدان انتخابات مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی روز شنبه رسما در ولایت زابل آغاز شد. مانند دیگر ولایت های کشور در ولایت زابل نیز روند ثبت نام نامزادان انتخابات مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی آغاز شد. قدرت الله نقشبندی رییس کمیسیون انتخابات ولایت زابل می گوید که در روز نخست این روند، […]

روند ثبت نام نامزدان انتخابات مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی روز شنبه رسما در ولایت زابل آغاز شد.

مانند دیگر ولایت های کشور در ولایت زابل نیز روند ثبت نام نامزادان انتخابات مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی آغاز شد. قدرت الله نقشبندی رییس کمیسیون انتخابات ولایت زابل می گوید که در روز نخست این روند، چندین تن برای نامزدی سندهای خورا تسلیم کردند.

رییس کمیسیون انتخابات ولایت زابل می گوید که تاهنوز در سه ولسوالی این ولایت مراکز ثبت نام رای دهندگان باز نشده است. به گفته وی ولسوالی های اتغر، خاک افغان و دایچوپان از جمله ولسوالی های است که تیم های ثبت نام به این ولسوالی ها نرفته است و باشندگان آن از روند ثبت نام باز مانده است.

مسوولان کمیسیون انتخابات زابل در حالی از آغاز روند ثبت نام نامزدان انتخابات مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی خبر می دهند، که در یکماه گذشته بیش از چهل هزار تن در این ولایت شناسنامه های خود را برای رای دهی ثبت کردند.