کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌ گوید که روند رسیدگی به اعتراض ‌های استیناف خواهی دسته ‌های انتخاباتی در خصوص فیصله های دفاتر ولایتی این کمیسیون امروز آغاز شده است. روند استیناف خواهی نسبت به فیصله های کمیسیون شکایات انتخاباتی دیروز به پایان رسید. کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌گوید که روند رسیدگی به اعتراض‌های استیناف خواهی دسته‌های انتخاباتی […]

کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌ گوید که روند رسیدگی به اعتراض ‌های استیناف خواهی دسته ‌های انتخاباتی در خصوص فیصله های دفاتر ولایتی این کمیسیون امروز آغاز شده است. روند استیناف خواهی نسبت به فیصله های کمیسیون شکایات انتخاباتی دیروز به پایان رسید.

کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌گوید که روند رسیدگی به اعتراض‌های استیناف خواهی دسته‌های انتخاباتی در خصوص تصامیم دفاتر ولایتی این کمیسیون سر از روز سه شنبه آغاز شده است. زهره بیان شینواری، رییس این کمیسیون می گوید بیش از شش هزار شکایت استیناف خواهی در این کمیسیون ثبت شده که بیشتر این شکایت ها از سوی دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی بوده است.

رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی می افزاید که بیشتر شکایت های ثبت شده از ولایت کندهار و کمترین آن از ولایت نورستان است.

درهمین حال، محمد قاسم الیاسی، عضو کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که تاکنون هیچ تصمیم در پیوند به باز شماری بیش از پنج هزار محل رای دهی گرفته نشده اند.

بر اساس قانون انتخابات، کمیسیون شکایات انتخاباتی پانزده روز کاری فرصت دارد که به رویت اسناد و مدارک تمامی این اعتراض‌های استینافی را رسیدگی و در مورد آنها فیصله نهایی را صادر کند.