مسوولان امنیتی از آغاز عملیات مشترک نیروهای امنیتی در بخش هایی از ولسوالی امام صاحب ولایت کندز خبر می‎دهند. ولایت کندز از ولایت های ناامن در شمال کشور است. افراد وابسته به گروه طالبان دربخش هایی این ولایت حضور دارند و هر ازگاهی بر پاسگاهای نظامیان در مربوطات این ولایت حمله می کنند. سال گذشته […]

مسوولان امنیتی از آغاز عملیات مشترک نیروهای امنیتی در بخش هایی از ولسوالی امام صاحب ولایت کندز خبر میدهند.

ولایت کندز از ولایت های ناامن در شمال کشور است. افراد وابسته به گروه طالبان دربخش هایی این ولایت حضور دارند و هر ازگاهی بر پاسگاهای نظامیان در مربوطات این ولایت حمله می کنند. سال گذشته نیز درپی حملات تهاجمی این گروه مرکز این ولایت برای سه روز به تصرف گروه طالبان در آمد. در همین حال، مسوولان امنیتی کشور از آغاز عملیات برای پاکسازی برخی از مناطق این ولایت از حضور هراس افگنان خبر می دهند. محفوظ الله اکبری سخنگوی زون ۸۰۸ اسپین زر پلیس می گوید که این عملیات از صبح دیروز در روستاهای جوی بیگم، اسماعیل قشلاق و قرغزها از مربوطات ولسوالی امام صاحب آغاز شده است. به گفته وی در پی این عملیات ها، شش هراس افگن کشته شده اند و هشت تن دیگر آنان زخم برداشته اند.

درهمین حال، قسیم جنگل باغ فرمانده پلیس کندز با تاکید بر تامین امنیت در مناطق دور دست این ولایت می گوید که در پی انجام عملیات نظامیان کشور در مربوطات ولسوالی امام صاحب این ولایت تنها در دو روز گذشته شماری از روستاها از حضور هراس افگنان پاکسازی شده است. فرمانده پلیس کندز مى افزاید که درپی این عملیات ها شش حلقه ماین که توسط تروریستان در مسیر راه‏ها جاسازی شده بود نیز کشف و خنثا شده است.