نیروهای امنیتی درغزنی برای دفع حملات احتمالی گروه طالبان درین ولایت اماده شده اند. مقامهای محلی غزنی با اطمینان میگویندکه قطعات خاصی برای تامین امنیت وجلوگیری ازحملات طالبان اماده اند ودیگرهیچگونه فعالیت طالبان در این ولایت موفق نخواهد شد. صدها تن ازنیروهای امنیتی درغزنی به گونه مشترک قطعه ویژه نظامی را تشکیل داده اند ودربخش […]

نیروهای امنیتی درغزنی برای دفع حملات احتمالی گروه طالبان درین ولایت اماده شده اند. مقامهای محلی غزنی با اطمینان میگویندکه قطعات خاصی برای تامین امنیت وجلوگیری ازحملات طالبان اماده اند ودیگرهیچگونه فعالیت طالبان در این ولایت موفق نخواهد شد.

صدها تن ازنیروهای امنیتی درغزنی به گونه مشترک قطعه ویژه نظامی را تشکیل داده اند ودربخش هایی از این ولایت جا به جا می شوند تا افراد وابسته به گروه طالبان موفق به حمله بر این ولایت نشوند. والی غزنی اطمینان میدهد که به زودی وضیعت امنیتی در این ولایت بهبود خواهد یافت.

با این حال مسوولان ارتش در غزنی می گویند که طالبان در حال حاضر توان جنگ در برابر نظامیان کشور را ندارند و از همین سبب دست به ربودن غیرنظامیان می زنند. همزمان فرماندهان این نیروها که رهبری عملیاتهای نظامی را به دوش دارند به طالبان هشدارمی دهند وآماده گیهای جنگی شان را دربرابردهشت افگنان اعلام می کنند.

این درحالیست که، هنوزشایعات درگوشه های این ولایت وجود دارد که جنگجویان طالب باردیگرپلان حمله به این ولایت را دارند.