رییس مجلس نمایندگان از حکومت به ویژه وزارت دولت در امور مبارزه با حوادث می‌خواهد که به آسیب دیدگان سیلاب‌ های اخیر در کشور رسیدگی کند. عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان در نشست روز شنبه مجلس گفت که سیلاب‌های مدهش حیات بسیاری از مردم افغانستان را در ولایت های مختلف از جمله ولایت‌های شمال کشور […]

رییس مجلس نمایندگان از حکومت به ویژه وزارت دولت در امور مبارزه با حوادث می‌خواهد که به آسیب دیدگان سیلاب‌ های اخیر در کشور رسیدگی کند.

عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان در نشست روز شنبه مجلس گفت که سیلاب‌های مدهش حیات بسیاری از مردم افغانستان را در ولایت های مختلف از جمله ولایت‌های شمال کشور با خطر مواجه کرده است. آقای ابراهیمی از حکومت به ویژه وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث می خواهد که هر چه عاجل کمک‌های خود را برای آسیب دیدگان بفرستند.

درهمین حال، شماری از نمایندگان مردم جوزجان و سمنگان در مجلس نمایندگان از سرازیر شدن سیلاب ها و وارد شدن تلفات و خسارات به مردم این ولایت‌ها نگرانی می کنند. عبدالستار درزابی، نماینده مردم جوزجان می گوید که در نتیجه سیلاب‌های اخیر در شمال به ویژه در ولایت جوزجان حدود پنجصد خانواده از خانه‌های شان بیجاد شده اند و به کمک های عاجل نیاز دارند.

از یک هفته به این طرف، باران‌های شدیدی در بسیاری از ولایت های کشور باریده است. گفته می‌شود این باران ها در برخی مناطق منجر به سرازیر شدن سیلاب شده که تلفات و خساراتی نیز در پی داشته است.