رییس مجلس نمایندگان فرستاده نشدن فرمان تقنینی رییس جمهور در مورد اصلاح نظام انتخاباتی را به این مجلس خلاف قانون می داند. آقای ابراهیمی از ریاست جمهوری می خواهد که این فرمان را هر چه زودتر به مجلس نمایندگان بفرستد. بیش از یک ماه می شود که رییس جمهوری جهت اصلاح نظام انتخاباتی کشور فرمان […]

رییس مجلس نمایندگان فرستاده نشدن فرمان تقنینی رییس جمهور در مورد اصلاح نظام انتخاباتی را به این مجلس خلاف قانون می داند. آقای ابراهیمی از ریاست جمهوری می خواهد که این فرمان را هر چه زودتر به مجلس نمایندگان بفرستد.

بیش از یک ماه می شود که رییس جمهوری جهت اصلاح نظام انتخاباتی کشور فرمان تقنینی صادر کرده است. اما این فرمان تاکنون به مجلس نمایندگان نرسیده است.

عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان از نرسیدن این فرمان رییس جمهور به خانه ملت سخت انتقاد می کند. آقای ابراهیمی می گوید که تأخیر در فرستادن فرمان رییس جمهور به مجلس نمایندگان خلاف قانون است و کسانی که در این راستا غفلت کرده اند باید مورد باز پرس قرار گیرند. نمایندگان مردم از تأخیر در آغاز کار کمیته گزینش نگرانی می کنند و آنرا به نفع نظام انتخاباتی کشور نمی دانند.

این درحالیست که پیش از این محمد سرور دانش معاون دوم رییس جمهور گفته است که کمیته گزینش با ترکیب جدید در روز های آینده به کارش آغاز می کند.