رییس مجلس نمایندگان از ادامه تنش‎ها میان سران حکومت وحدت ملی نگرانی می‏کند. عبدالرووف ابراهیمی از رهبران حکومت وحدت ملی می خواهد که به اختلاف های‎شان پایان دهند؛ زیرا کشور درحالتی نیست که آنها به چنین کارهای دست بزنند. طولانی شدن ادامه اختلاف ها میان رهبران حکومت وحدت ملی، رییس مجلس نمایندگان را نگران کرده […]

رییس مجلس نمایندگان از ادامه تنشها میان سران حکومت وحدت ملی نگرانی می‏کند. عبدالرووف ابراهیمی از رهبران حکومت وحدت ملی می خواهد که به اختلاف هایشان پایان دهند؛ زیرا کشور درحالتی نیست که آنها به چنین کارهای دست بزنند.

طولانی شدن ادامه اختلاف ها میان رهبران حکومت وحدت ملی، رییس مجلس نمایندگان را نگران کرده است. عبدالرووف ابراهیمی می گوید که ادامه وضعیت موجود به سود کشور نیست و سران حکومت وحدت ملی باید به اختلاف های‎شان پایان دهند.

درهمین حال، شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که ادامه تنش ها میان رهبران حکومت، کشور را به سمت بحران می‎برد و بالای روحیه نظامیان کشور نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت.

این درحالیست که شورای حراست و ثبات هیاتی را برای کاهش اختلاف ها میان رهبران حکومت تعیین کرده است تا در این خصوص پا در میانی کند.