اتاق تجارت و صنایع گفتمان ملی بخش خصوصی را روز دوشنبه در کابل برگزار کرد. مسوولان این اتاق هدف از برگزاری این گفتمان را شناسایی چالش ها فرا راه ترانزیت کشور عنوان می کنند. شفیق الله عطایی، معاون اتاق تجارت و صنایع می گوید که هدف از تدویر این گفتمان، فراهم آوری زمینه گفتمان آزاد […]

اتاق تجارت و صنایع گفتمان ملی بخش خصوصی را روز دوشنبه در کابل برگزار کرد. مسوولان این اتاق هدف از برگزاری این گفتمان را شناسایی چالش ها فرا راه ترانزیت کشور عنوان می کنند.

شفیق الله عطایی، معاون اتاق تجارت و صنایع می گوید که هدف از تدویر این گفتمان، فراهم آوری زمینه گفتمان آزاد میان بخش خصوصی و حکومت است تا بخش خصوصی بتواند مشکلات و دیدگاه های خود را به هدف بهبود و توسعه پنج سکتور در ولایت های بلخ، سمنگان، بغلان، تخار، کندز و بدخشان ارایه کند.

درهمین حال، شماری از تاجران می گویند که وزارت فواید عامه ده روز قبل چندین ترازو با تناژ بلند را در گمرکات کشور نصب کرده که، این ترازو ها در بسیاری از موارد سبب افزایش فساد شده است. این برنامه به همکاری برنامه توسعه پایدار رشد اقتصادی و اشتغال زایی آلمان در بخش های گندم، لبنیات، بادام، مرغداری و باغداری برگزار شده است.