متخصصان بخش جراحی گوش و گلو شفاخانه ریاست امنیت ملی یکی از پیچیده ترین عملیات جراحی را موفقانه انجام دادند. پزشکان شفاخانه امنیت ملی می گویند که در سطح کشور برای نخستین بار است که این عملیات انجام می شود. یک کودک هشت ساله از بدخشان چندی پیش به هدف تداوی بیماری اش به کابل […]

متخصصان بخش جراحی گوش و گلو شفاخانه ریاست امنیت ملی یکی از پیچیده ترین عملیات جراحی را موفقانه انجام دادند. پزشکان شفاخانه امنیت ملی می گویند که در سطح کشور برای نخستین بار است که این عملیات انجام می شود.

یک کودک هشت ساله از بدخشان چندی پیش به هدف تداوی بیماری اش به کابل آمده بود. این کودک به بیماری نفس تنگی، تنفس صدا دار و خپی آواز مبتلا بود. وی در نخستین مراجعه به شفاخانه امنیت ملی مراجعه کرد. متخصصان شفاخانه امنیت ملی پس از تکمیل معاینات، توانستند عمل جراحی را به گونه موفقانه اجرا کنند.

پزشکان می گویند که این عمل جراحی در سطح کشور تاکنون صورت نگرفته است و برای نخستین بار است که این عمل جراحی به گونه موفقانه اجرا می شود. وضعیت بیمار خوب توصیف شده است و تمام اعراض و علایم که قبل از عملیات نزدش موجود بود از بین رفته است.

پزشکان شفاخانه امنیت ملی می گویند که توجه دوامدار ریاست عمومی امنیت ملی و تلاش داکتران مجرب باعث شده است که این گونه موفقیت های چشم گیر طبی در کشور صورت گیرد.