کمیسیون شکایات انتخاباتی اعلام کرده که به احتمال زیاد در نتایج ابتدایی انتخابات مجلس نمایندگان تغییراتی به میان خواهد آمد. کمیسیون شکایات انتخاباتی جلسه علنی رسیدگی به شکایات ولایت بغلان را در کابل برگزار کرد. مسوولان کمیسیون شکایات انتخاباتی می گویند که به احتمال زیاد در نتایج ابتدایی انتخابات مجلس نمایندگان پنجاه تا صد درصد […]

کمیسیون شکایات انتخاباتی اعلام کرده که به احتمال زیاد در نتایج ابتدایی انتخابات مجلس نمایندگان تغییراتی به میان خواهد آمد.

کمیسیون شکایات انتخاباتی جلسه علنی رسیدگی به شکایات ولایت بغلان را در کابل برگزار کرد. مسوولان کمیسیون شکایات انتخاباتی می گویند که به احتمال زیاد در نتایج ابتدایی انتخابات مجلس نمایندگان پنجاه تا صد درصد تغییرات به میان خواهد آمد.

حمیرا حقمل، معاون کمیسیون شکایات انتخاباتی در حاشیه این نشست به رسانه‌ها گفته است که، تغییرات گسترده در فهرست ابتدایی نتایج انتخابات مجلس نمایندگان خواهد آمد.

وی درباره انتخابات مجلس نمایندگان ولایت کابل گفته است اگر کمیسیون انتخابات اسناد و مدارک کمیسیون شکایات را در نتایج ابتدایی ولایت درنظر نگیرد، کمیسیون شکایات دوباره تصمیم اصلی خود مبنی بر باطل بودن کل آرای کابل را اعلام خواهد کرد.

درهمین حال، علی رضا روحانی سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید تا زمانی که کمیسیون شکایات انتخاباتی تمام اعتراضات را بررسی نکرده و فهرست نهایی را کمیسیون شکایات به کمیسیون انتخابات ارسال نکند، کمیسیون انتخابات حق اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس نمایندگان را ندارد.