پس از سقوط حکومت پیشین در کشور و مسلط شدن امارت اسلامی شماری زیادی از باشندگان شغل‌های پر در آمد و کم در آمد خود را از دست دادند که این رویداد منجر بر ایجاد فقر بی‌پیشنه‌ای در کشور گردیده است. راز محمد احمدی رییس عمومی شورای مرکزی اتحادیه‌ی صنفی کارگران افغانستان در نشست خبری […]

پس از سقوط حکومت پیشین در کشور و مسلط شدن امارت اسلامی شماری زیادی از باشندگان شغل‌های پر در آمد و کم در آمد خود را از دست دادند که این رویداد منجر بر ایجاد فقر بی‌پیشنه‌ای در کشور گردیده است.

راز محمد احمدی رییس عمومی شورای مرکزی اتحادیه‌ی صنفی کارگران افغانستان در نشست خبری گفت که در اثر تحولات اخیر در کشور، در شش ماه گذشته۵۰  درصد فاربریکه‌ها به رکود مواجه شدند و یک میلیون تن نیز شغل شان‌را از دست داده‌اند.

وی از امارت اسلامی خواست که به افراد مسلکی و تخصصی توجه کند. وی هم‌چنان از جامعه‌ی جهانی خواست که به کمک‌های بشر دوستانه‌ی شان به کشور ادامه داده و پول‌های منجمد شده کشور را آزاد سازد. رییس عمومی شورای مرکزی اتحادیه‌ی صنفی کارگران افغانستان هم‌چنان تاکید کرده است که به منظور ایجاد زمینه‌های شغلی با امارت اسلامی هم‌کار خواهد بود.