مسوولان امنیتی ولایت زابل عملیات تصفیوی در بخش هایی این ولایت را موفق می خوانند. مسوولان امنیتی این ولایت می گویند که این عملیات به هدف پاکسازی ساحات ناامن این ولایت راه اندازی شده است. نیروهای امنیتی از چند روز به این سوعملیات مشترک را تحت نام “رازق” به مناسبت نخستین سالگرد شهادت جنرال عبدالرازق […]

مسوولان امنیتی ولایت زابل عملیات تصفیوی در بخش هایی این ولایت را موفق می خوانند. مسوولان امنیتی این ولایت می گویند که این عملیات به هدف پاکسازی ساحات ناامن این ولایت راه اندازی شده است.

نیروهای امنیتی از چند روز به این سوعملیات مشترک را تحت نام “رازق” به مناسبت نخستین سالگرد شهادت جنرال عبدالرازق فرمانده پیشین پلیس کندهار، در ولایت زابل راه اندازی کرده اند. هدف از راه اندازی این عملیات پاکسازی ساحات ناامن ولایت زابل و تامین امنیت مسیر شاهراه کابل- کندهار در این ولایت گفته شده است.

این عملیات نیروهای امنیتی روز شنبه، بیستم ماه میزان آغاز شده است. رحمت الله یارمل، والی زابل می گوید که درپی این عملیات تاکنون بخش هایی از ولسوالی شاه جوی این ولایت از حضور طالبان پاکسازی شده و عملیات برای پاکسازی کامل این ولسوالی از حضور طالبان ادامه دارد.

زابل از ولایت های ناامن به شمار می رود. افراد وابسته به گروه طالبان در این ولایت فعالیت گسترده دارند. افرد این گروه بیشتر مسیر شاهراه کابل – کندهار تهدید می کنند.