وزارت دفاع ملی اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته در پی درگیری میان نیروهای  امنیتی و افراد وابسته به گروه طالبان در ۱۸ ولایت ۲۱۰ فرد وابسته به گروه طالبان کشته شدند و۹۵ تن دیگر آنان زخم برداشته اند. بر اساس خبرنامه وزارت دفاع ملی افراد وابسته به گروه طالبان در ولایت‌های ننگرهار، […]

وزارت دفاع ملی اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته در پی درگیری میان نیروهای  امنیتی و افراد وابسته به گروه طالبان در ۱۸ ولایت ۲۱۰ فرد وابسته به گروه طالبان کشته شدند و۹۵ تن دیگر آنان زخم برداشته اند.

بر اساس خبرنامه وزارت دفاع ملی افراد وابسته به گروه طالبان در ولایت‌های ننگرهار، لغمان، خوست، غزنی، لوگر، پکتیکا، زابل، بادغیس، غور، فاریاب، بلخ، جوزجان، سرپل، سمنگان، هلمند، بغلان، بدخشان و کندز کشته وزخمی شده اند.

خبر نامه افزوده است که در پی این درگیری‌ها مقدار زیادی سلاح و مهمات جنگجویان طالبان تخریب شده است. بر اساس خبرنامه طی بیست و چهار ساعت گذشته، ۹ حلقه ماین مختلف‌النوع که توسط طالبان در نقاط مختلف کشور جاسازی شده‌بود نیز کشف و خنثی شده‌است.وزارت دفاع طی روزهای اخیر آمار درشتی از تلفات طالبان را منتشر می‌کند.

گروه طالبان تا کنون در باره کشته شدن افراد شان چیزی نگفته‌است.