رییس جمهورغنی در مراسم گرامیداشت از روز ملی نیروهای امنیتی با تاکید بر تامین صلح در کشور به نیروهای امنیتی دستور داد که در دفاع از مردم افغانستان لحظه ای تعلل نکند. رییس جمهورغنی در کنار ستایش از دستاورد های نیروهای امنیتی می گوید که وظیقه اصلی نیروهای امنیتی در دو سال آینده تامین امنیت […]

رییس جمهورغنی در مراسم گرامیداشت از روز ملی نیروهای امنیتی با تاکید بر تامین صلح در کشور به نیروهای امنیتی دستور داد که در دفاع از مردم افغانستان لحظه ای تعلل نکند. رییس جمهورغنی در کنار ستایش از دستاورد های نیروهای امنیتی می گوید که وظیقه اصلی نیروهای امنیتی در دو سال آینده تامین امنیت انتخابات های مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی و انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

از نهم حوت روز ملی نیروهای امنیتی با یک روز تأخیر در کابل گرامیداشت شد. رییس جمهورغنی از رشادت و فداکاری نیروهای امنیتی ستایش می کند و تمامی دستاوردهای امروزی را به مبارزه بی دریغ نیروهای امنیتی ربط می دهد. آقای غنی می گوید که تاهنوز مخالفان مسلح دولت بسته پیشنهادی گفتگوهای صلح حکومت را نپذیرفته اند و نیروهای امنیتی باید آمادگی دفاع از مردم را داشته باشند. رییس جمهورغنی تاکید می کند که نیروهای امنیتی در فاع از مردم نباید تعلل کنند.

آقای غنی با تاکید بر هماهنگی میان نیروهای امنیتی کشور می گوید که بزرگ ترین وظیفه نیروهای امنیتی در دو سال آینده تامین امنیت انتخابات مجلس نمایندگان، شوراهای ولسوالی و ریاست جمهوری خواهد بود.

درهمین حال، داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت با ستایش از عملکرد نیروهای امنیتی در برابر تروریستان به رسیدگی به وضعیت خانواده های شهداء نیروهای امنیتی تاکید می کند.

همچنان ریاست جمهوری دستور داده است که به خانواده های شهدای نیروهای امنیتی ده هزار افغانی و برای زخمیان نیروهای امنیتی پنج هزار افغانی از بودجه مالی سال نود هفت توزیع شود.