وزارت احیا و انکشاف دهات از هفته شهید و شانزدهمین سالیاد قهرمان ملی کشور، شهید احمد شاه مسعود زیر نام “مسعود و وفاق ملی” با حضور شماری از فرهنگیان و جوانان بزرگداشت کرد. اشتراک کنندگان در این همایش افزون بر یاد آوری خاطره های دوران جهاد و مقاومت شخصیت بی بدیل مسعود شهید را تکرار […]

وزارت احیا و انکشاف دهات از هفته شهید و شانزدهمین سالیاد قهرمان ملی کشور، شهید احمد شاه مسعود زیر نام “مسعود و وفاق ملی” با حضور شماری از فرهنگیان و جوانان بزرگداشت کرد.

اشتراک کنندگان در این همایش افزون بر یاد آوری خاطره های دوران جهاد و مقاومت شخصیت بی بدیل مسعود شهید را تکرار ناشدنی خواندند. قهرمان ملی کشور سال های زیادی عمر خود را در نبرد با نیروهای اشغالگر سپری کرده است. غلام ربانی ادیب، مشاور حقوقی وزارت احیا و انکشاف دهات می گوید که برنامه وفاق ملی، تامین فضای برابری، آبادی کشور از آرزو های قهرمان ملی کشور بود و به همین دلیل از هفته شهید امسال زیر نام وفاق ملی گرامیداشت به عمل آمد. آقای ادیب تاکید می کند که یگانه راه رسیدن به اتحاد و همبستگی در میان مردم، همدستی و قرار گرفتن در مسیر وفاق ملی است.

شهید احمدشاه مسعود، قهرمان ملی کشور پس از سالها جهاد در برابر اشغالگران ارتش شوروی سابق و مقاومت با گروه طالبان، ازسوی دو عرب که خود را خبرنگار معرفی کرده بودند، در ولسوالی خواجه بهاوالدین ولایت تخار به شهادت رسید.