از نخستین سالروز درگذشت قربانی علی عرفانی عضو پیشین مجلس نمایندگان طی همایشی در کابل بزرگداشت شد. سخنرانان این همایش با یاد آوری از کارنامه های آقای عرفانی بر وحدت و یک پارچگی مردم افغانستان تاکید می کنند. یک سال از وفات استاد قربان علی عرفانی عضو پیشین مجلس نمایندگان می گذرد. شماری از مقام […]

از نخستین سالروز درگذشت قربانی علی عرفانی عضو پیشین مجلس نمایندگان طی همایشی در کابل بزرگداشت شد. سخنرانان این همایش با یاد آوری از کارنامه های آقای عرفانی بر وحدت و یک پارچگی مردم افغانستان تاکید می کنند.

یک سال از وفات استاد قربان علی عرفانی عضو پیشین مجلس نمایندگان می گذرد. شماری از مقام های بلند پایه حکومتی، اعضای مجلس نمایندگان و ده هاتن از هواداران استاد عرفانی در کابل گردهم آمدند تا از یک سالگی درگذشت او بزرگداشت کنند.

سخنرانان این همایش با یاد آوری از کارنامه های استاد عرفانی وی را از شخصیت های برجسته جهاد و مقاومت مردم افغانستان عنوان می کنند و می گویند که جای استاد عرفانی برای همیش خالی خواهد بود. داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت می گوید که استاد عرفانی از شخصیت های سترگ کشور بود و همیشه برای وحدت میان مردم تلاش می کرد. آقای عبدالله می افزاید که مردم افغانستان نیاز به وحدت ملی دارند و حکومت دراین راستا تلاش جدی خواهد کرد.

قربان علی عرفان عضو پیشین مجلس نمایندگان و رییس حزب وحدت اسلامی ملت افغانستان سال پار در همین روز در خارج از کشور درگذشت.