محفل گرامیداشت از نزول قرآنکریم درارگ ریاست جمهوری برگزارشد. رییس جمهورغنی تجلیل از نزول قرآنکریم را تجلیل از آغاز انسانیت می داند و می گوید که نقطه وحدت و همبستگی جامعه ما در وحدت عقیده و اتحاد مذاهب در کشور است. در ارگ ریاست جمهوری طی همایشی از نزول قرآنکریم تجلیل شد. رییس جمهورغنی با […]

محفل گرامیداشت از نزول قرآنکریم درارگ ریاست جمهوری برگزارشد. رییس جمهورغنی تجلیل از نزول قرآنکریم را تجلیل از آغاز انسانیت می داند و می گوید که نقطه وحدت و همبستگی جامعه ما در وحدت عقیده و اتحاد مذاهب در کشور است.

در ارگ ریاست جمهوری طی همایشی از نزول قرآنکریم تجلیل شد. رییس جمهورغنی با بیان اینکه قبل از نزول قرآن کریم بشریت در تاریکی به سر می برد می گوید که تجلیل از قرآنکریم تجلیل از انسانیت است. آقای غنی وحدت مذاهب در کشور را یگانه راه پیروزی مردم می داند. آقای غنی همچنان از ایجاد دانشکده علوم قرآن و ضرب زدن مدال به نام های چند تن از بزرگان مذهبی کشور خبر می دهد.

درهمین حال، فیض محمد عثمانی وزیر حج و اوقاف می گوید که حکومت اراده قوی دارد که آموزش قرآنکریم را در سراسری کشور عملی کند و ابعاده و زاویه های قرآنکریم توسط دانشمندان مورد تحلیل قرار گیرد.

درحالی رییس جمهور از ایجاد دانشکده علوم قرانکریم و ضرب زدن چند مدال به نام های بزرگان مذهبی کشور خبر می دهد که شماری از عالمان دین می گویند که تعلیم و تربیه قرآن و سیرت نبوی از سوی حکومت به حاشیه رانده شده است.