از هشتمین سالروز شهادت رهبر جهاد و مقاومت ملی مردم افغانستان و شهید صلح کشور، استاد برهان الدین ربانی  طی همایشی در کابل بزرگداشت شد. در این همایش شماری از شخصیت جهادی، مقام های حکومتی، نهادهای مدنی، جوانان و شهروندان کشور شرکت کردند. سخنرانان استاد شهید را از چهره های تاثیر گذار در قضایای جهان […]

از هشتمین سالروز شهادت رهبر جهاد و مقاومت ملی مردم افغانستان و شهید صلح کشور، استاد برهان الدین ربانی  طی همایشی در کابل بزرگداشت شد. در این همایش شماری از شخصیت جهادی، مقام های حکومتی، نهادهای مدنی، جوانان و شهروندان کشور شرکت کردند. سخنرانان استاد شهید را از چهره های تاثیر گذار در قضایای جهان اسلام عنوان می کنند و می  گویند که استاد شهید در داخل کشور یک شخصیت مردمی بود که برای آزادی وصلح مبارزه می کرد.

طی همایشی در تالار لویه جرگه با اشتراک شخصیت های جهادی، مقام های حکومتی، نهادهای مدنی، جوانان و شهروندان کشور از هشتمین سالروز شهادت استاد برهان الدین ربانی رهبر جهادی و مقاومت ملی مردم افغانستان و شهید صلح کشور بزرگداشت شد. سخنرانان این مراسم با یاد آوری از کارنامه های استاد شهید، در دوره های جهاد و مقاومت ملی مردم افغانستان، رشادت و فداکاری های وی را ستودند.

اشتراک کنندگان این همایش استاد شهید را از چهره های کم نظیر تاریخ معاصر کشور عنوان می کنند و می گویند که استاد شهید کارنامه های درخشانی از خود بجا گذاشته است که مردم افغانستان آن را فراموش نخواهند کرد.

اشتراک کنندگان با تاکید بر ادامه راه استاد شهید، از مردم افغانستان به ویژه سیاسیون کشور خواستند که شخصیت استاد شهید را سر مشق زندگی خود قرار دهند.

شهید استاد برهان الدین ربانی رهبر جهاد و مقاومت مردم افغانستان و شهید صلح کشور، هشت سال پیش از امروز در شامگاه بیست نهم ماه سنبله، از سوی فرد که خود را پیام آور صلح معرفی کرده بود، در منزلش به شهادت رسید.