شماری از استادان و دانشجویان دانشگاه شهید استاد برهان الدین ربانی به پیشواز از پانزدهمین سالیاد شهادت قهرمان ملی کشور، شهید احمد شاه مسعود، طی همایشِی در کابل از این روز بزرگداشت کردند. سخنرانان این همایش رشادت و فداکاری های قهرمان ملی کشور در دوران جهاد و مقاومت را می ستایند. تا هژدهم سنبله/شهریور سالروز […]

شماری از استادان و دانشجویان دانشگاه شهید استاد برهان الدین ربانی به پیشواز از پانزدهمین سالیاد شهادت قهرمان ملی کشور، شهید احمد شاه مسعود، طی همایشِی در کابل از این روز بزرگداشت کردند. سخنرانان این همایش رشادت و فداکاری های قهرمان ملی کشور در دوران جهاد و مقاومت را می ستایند.

تا هژدهم سنبله/شهریور سالروز شهادت قهرمان ملی کشور، شهید احمد شاه مسعود یک روز دیگر باقی مانده است. شماری از استادان و دانشجویان دانشگاه شهید استاد برهان الدین ربانی به پیشواز از پانزدهمین سالیاد شهادت قهرمان ملی کشور، طی همایشی در کابل از این روز بزرگداشت کردند. غلام دستگیر خاوری رییس دانشگاه شهید استاد برهان الدین ربانی می گوید که رشادت و فداکاری های قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود در دوران جهاد و مقاومت قابل ستایش است و این رشادت ها به خط زرین نوشته شده است. آقای خاوری می افزاید که شهید احمدشاه مسعود قهرمان ملی کشور به خاطر آزادی رزمید و سرانجام در این راه شهید شد.

سخنرانان این مراسم از جوانان کشور می خواهند که با برگزاری کارگاه ها، ویژگی های شخصیتی قهرمان ملی کشور را به بررسی گیرند.

شهید احمد شاه مسعود قهرمان ملی کشور، پانزده سال پیش از امروز، از سوی دو مهاجم انتحاری عرب تبار که خود را خبر نگار معرفی کرده بودند در ولسوالی خواجه بهاوالدین ولایت تخار به شهادت رسید.