از بیست و سومین سالروز شهادت استاد عبدالعلی مزاری رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان طی همایشی در بلخ گرامیداشت شد. استاد عطا محمد نور والی بلخ یکبار دیگر تاکید کرد که در برابر بی عدالتی ها ایستادگی می کند و تا رسیدن به خواسته هایش به مبارزات خود ادامه خواهد داد. اشتراک کنندگان استاد مزاری […]

از بیست و سومین سالروز شهادت استاد عبدالعلی مزاری رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان طی همایشی در بلخ گرامیداشت شد. استاد عطا محمد نور والی بلخ یکبار دیگر تاکید کرد که در برابر بی عدالتی ها ایستادگی می کند و تا رسیدن به خواسته هایش به مبارزات خود ادامه خواهد داد.

اشتراک کنندگان استاد مزاری را یکی از چهره های تابناک جهاد و مقاومت مردم افغانستان خواندند و از کارنامه های وی ستایش کردند.

استاد عطا محمد نور والی بلخ با اشاره به این که وی ضد نظام نیست تاکید کرد که در برابر بی عدالتی ها ایستادگی می کند و خواهان تامین وحدت ملی و عدالت اجتماعی در کشور است. آقای نور می گوید که مبارزات جمعیت اسلامی افغانستان برای رسیدن به ماموریت سیاسی نیست. وی تاکید می کند که او برای رسیدن به راس قدرت تلاش خواهد کرد.

در همین حال، استاد حاجی محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی می گوید که حکومت وحدت ملی تلاش می کند تا شرکای سیاسی اش را از تصمیم گیری های کلان بدور نگهدارد. وی تاکید می کند باید حقوق تمام اقوام در کشور به رسمیت شناخته شود. استاد عبدالعلی مزاری رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان در بیست و دوم ماه حوت سال سیزده هفتاد و سه خورشیدی توسط گروه طالبان به شهادت رسید.