اداره عالی تفتیش از استیضاح هفده وزیر کابینه به دلیل مصرف نکردن بودجه توسعه‏ای شان استقبال می‎کند. معاون این اداره می گوید که قطعیه سال مالی ۱۳۹۴ خورشیدی نشان می دهد که این وزارت خانه ها ۵۴ درصد بودجه توسعه‏ای شان را مصرف نکرده اند. اداره عالی تفتیش چگونگی مصرف بودجه ای سال ۱۳۹۴ خورشیدی […]

اداره عالی تفتیش از استیضاح هفده وزیر کابینه به دلیل مصرف نکردن بودجه توسعه‏ای شان استقبال میکند. معاون این اداره می گوید که قطعیه سال مالی ۱۳۹۴ خورشیدی نشان می دهد که این وزارت خانه ها ۵۴ درصد بودجه توسعه‏ای شان را مصرف نکرده اند.

اداره عالی تفتیش چگونگی مصرف بودجه ای سال ۱۳۹۴ خورشیدی را با رسانه ها شریک کرد. سید محمد مهدی حسینی معاون اداره تفتیش می گوید که در سال ۱۳۹۴ از جمله ۶۰۶ پروژه توسعه ای، ۱۵۸ پروژه پول شان را مصرف نکرده است و ۱۷۲ پروژه توسعه ای دیگر زیر ۵۰ درصد مصرف کرده است.

به آخر سال مالی ۱۳۹۵ بیش از یک ماه دیگر باقی مانده است. مجلس نمایندگان به دلیل مصرف نشدن بودجه توسعه ای سال مالی ۱۳۹۴ خورشیدی هفده وزیر کابینه را به استیضاح فرا می خواند. معاون اداره عالی تفتیش از این کار مجلس نمایندگان استقبال می کند.

درحالی اداره عالی تفتیش از کم کاری شماری از واحدهای بودجه ای در کار چگونگی مصرف بودجه ای توسعه ای شان رضایت ندارد که از سال های گذشته تا کنون مصرف نشدن بودجه توسعه ای وزارت ها یکی از مشکلات حکومت گذشته و کنونی بوده است.