رییس جمهوری کشور می گوید هر گروه تروریستی که دست به قتل و کشتار مردم افغانستان بزند، دشمن است و باید نابود شود. این سخنان را محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور در محفل افتتاح سال هفتم دور شانزدهم تقنینی مجلس نمایندگان گفت. رییس جمهور غنی می گوید هر گروه تروریستی که دست به قتل […]

رییس جمهوری کشور می گوید هر گروه تروریستی که دست به قتل و کشتار مردم افغانستان بزند، دشمن است و باید نابود شود.

این سخنان را محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور در محفل افتتاح سال هفتم دور شانزدهم تقنینی مجلس نمایندگان گفت. رییس جمهور غنی می گوید هر گروه تروریستی که دست به قتل و کشتار مردم افغانستان بزند دشمن است و یک روز نابود خواهد شد. به گفته رییس جمهوری، با آنانی که از جنگ دست بر نمی دارند مبارزه جدی خواهد شد.

درهمین حال، عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان از حکومت می خواهد که در کنار جنگ با هراس افگنان دروازه صلح را نیز به روی کسانی که به این روند می پیوندند باز بماند. رییس مجلس نمایندگان سال پیشرو را سال پر چالش برای نیروهای امنیتی عنوان می کند و یک بار دیگر بر بازنگری راهبرد جنگی در کشور تاکید می کند.

شماری از آگاهان می گویند که اگر حکومت راهبرد جنگی اش در برابر هراس افگنان را تغییر ندهد، سال پبشرو سال دشوار برای نظامیان خواهد بود.