حمله به یک قوم و مذهب حمله به تمام مردم افغانستان است. رییس جمهورغنی که در مراسم عاشورای حسینی صحبت می کرد با بیان این مطلب گفت که دشمنان مردم افغانستان درپی تفرقه افگنی میان اقوام در کشور اند اما به این آرزوی شان نخواهند رسید. از آغاز حکومت وحدت ملی تا کنون حمله های […]

حمله به یک قوم و مذهب حمله به تمام مردم افغانستان است. رییس جمهورغنی که در مراسم عاشورای حسینی صحبت می کرد با بیان این مطلب گفت که دشمنان مردم افغانستان درپی تفرقه افگنی میان اقوام در کشور اند اما به این آرزوی شان نخواهند رسید.

از آغاز حکومت وحدت ملی تا کنون حمله های تروریستی در بخش های از کشور به ویژه در کابل یک بخش خاص از مردم را هدف قرار داده است.

محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور که در مراسم عاشورای صحبت می کرد گفت که دشمنان مردم افغانستان درپی تفرقه افگنی میان اقوام و مذاهب در کشور استند اما به این خواست شان نخواهند رسید.

رییس جمهورغنی افزود که برای تامین امنیت غرب کابل حکومت تدابیر خاصی را روی دست گرفته است و از تامام امکانات خود برای تامین امنیت بهتر کابل به ویژه غرب این شهر استفاده خواهد کرد.

این درحالیست که محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی می گوید که گوش شنوایی برای تامین امنیت بهتر وجود ندارد و این مسأله سبب افزایش ناامنی ها در کشور شده است.

این سخنان در حالی مطرح می شود که در دو حمله اخیر بریک مرکز آموزشی و یک ورزشگاه در غرب کابل نزیک به دوصد تن شهید و بیش از سه صد تن دیگر زخمی شدند.