رییس جمهوری کشور با تاکید بر مبارزه جدی علیه هراس افگنی می گوید که به دلیل در انزوا قرار گرفتن سران گروه های هراس افگن، حملات تخریبی آنان در برخی از مناطق کشور شدت گرفته است. رییس جمهور غنی که در مراسم بزرگداشت از هفته شهید در کابل صحبت می کرد، با ستایش از عملکرد […]

رییس جمهوری کشور با تاکید بر مبارزه جدی علیه هراس افگنی می گوید که به دلیل در انزوا قرار گرفتن سران گروه های هراس افگن، حملات تخریبی آنان در برخی از مناطق کشور شدت گرفته است.

رییس جمهور غنی که در مراسم بزرگداشت از هفته شهید در کابل صحبت می کرد، با ستایش از عملکرد نظامیان کشور در کار سرکوب هراس افگنان، می گوید که فشار بیگانه ها در افغانستان به خاطر افزایش یافته است که سران گروه های هراس افگن به انزوا قرار گرفته و دشمنان مردم افغانستان نیز در میدان های جنگ شکست خورده اند. آقای غنی از مردم می خواهد که دشمنان داخلی را به انزوا بکشانند و به افراد که درپی تخریب کشور است فرصت ندهند.

درهمین حال، عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت با خاین خواندن شماری افراد و اشخاصی که به گفته وی با منفی گرایی و تحلیل های غیر واقعی علیه حکومت تبلیغ می کنند به آنان هشدار داد که حکومت علیه بدخواهان نظام اقدامات جدی خواهد کرد.

در حالی رییس جمهور و رییس اجرایی بر حمایت از مبارزه نظامیان کشور تاکید می کنند که به باور شهروندان کشور اختلافات آنان سبب شده است تا روحیه نظامیان کشور در میدان های جنگ تضعیف شود.