مسوولان امنیتی کابل از تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری اطمینان می دهند. آنان از باشندگان کابل می خواهند که در کار تامین امنیت انتخابات با نظامیان کشور همکاری کنند. مسوولان امنیتی کابل به نگرانی باشندگان پایتخت از تامین امنیت شان در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اطمینان می دهند. راز محمد اوریا خیل فرمانده گارنیزیون […]

مسوولان امنیتی کابل از تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری اطمینان می دهند. آنان از باشندگان کابل می خواهند که در کار تامین امنیت انتخابات با نظامیان کشور همکاری کنند.

مسوولان امنیتی کابل به نگرانی باشندگان پایتخت از تامین امنیت شان در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اطمینان می دهند. راز محمد اوریا خیل فرمانده گارنیزیون کابل می گوید که از تمام ظرفیت نیروهای امنیتی برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت کار گرفته اند. آقای اوریا خیل، خواهان همکاری باشندگان پایتخت برای تامین امنیت انتخابات شدند.

درهمین حال، وحیدالله ترون، رییس دفتر ولایتی کمیسیون مستقل انتخابات در کابل می گوید مشکلات گذشته فنی در انتخابات پیشرو تکرار نمی شود و تمام آمادگی ها برای رفع این مشکلات گرفته شده است.

نیروهای امنیتی مستقر در پایتخت امنیت پنجصد و پنجاه و هشت مرکز رای دهی را تامین امنیت می کنند. با آنکه گروه طالبان به حمله به مراکز رای دهی هشدار داده اند، اما فرمانده پلیس کابل می گوید که تروریستان می خواهند با تبلیغات مانع حضور مردم در پای صندوق های رای دهی شوند.