یک روزنامه پاکستانی نوشته‌است که چین، روسیه، ایران و پاکستان اعتراض مشترک‌شان را در مورد فعالیت‌های گروه‌های دهشت‌افگن در افغانستان، به حکومت سرپرست تسلیم کردند. به نوشته این روزنامه، نمایندگان این کشورها، از عدم کنترل لازم حکومت سرپرست بر گروه‌های تروریستی در افغانستان، ابراز نارضایتی کردند. پیوست به نگرانی‌های امنیتی کشورهای جهان از تهدیدات امنیتی […]

یک روزنامه پاکستانی نوشته‌است که چین، روسیه، ایران و پاکستان اعتراض مشترک‌شان را در مورد فعالیت‌های گروه‌های دهشت‌افگن در افغانستان، به حکومت سرپرست تسلیم کردند. به نوشته این روزنامه، نمایندگان این کشورها، از عدم کنترل لازم حکومت سرپرست بر گروه‌های تروریستی در افغانستان، ابراز نارضایتی کردند.

پیوست به نگرانی‌های امنیتی کشورهای جهان از تهدیدات امنیتی ناشی از خاک افغانستان؛ روزنامه پاکستانی اکسپرس تریبون روز (یک‌شنبه، ۱۵ دلو) به نقل از منابعش گزارش داده که چین، روسیه، پاکستان و ایران به‌طور بی‌سروصدا اعتراض مشترک خود را در مورد فعالیت‌های کنترل‌ناشده گروه‌های تروریستی در افغانستان، به حکومت سرپرست تسلیم کردند. به نوشته این روزنامه، نمایندگان این کشورها، با نارضایتی ابراز کردند که حکومت سرپرست کنترل لازم را بر گروه‌های تروریستی در افغانستان ندارند.

درهمین حال، شماری از آگاهان نظامی می‌گویند که برای مبارزه با گروه‌های تروریستی، به اجماع و همکاری منطقه‌ای و جهانی نیاز است.

قابل یاددهانی است که این روزنامه پاکستانی نوشته‌است که نمایندگان این کشورها در ۹ دلو که برای اشتراک در نشست کشورهای منطقه به کابل رفته بودند، اعتراض مشترک خود را با مقام‌های کابل در میان گذاشتند. در این نشست نمایندگان هند، ترکیه، اندونیزیا، اوزبیکستان، ترکمنستان، چین، پاکستان، روسیه و ایران اشتراک کرده بودند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv