شماری از کارمندان مرکز آموزش های فنی و حرفه ای “امید” در برابر ساختمان وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین دست به اعتراض زده اند. آنان می گویند که این وزارت بیش از سه ماه می شود که حقوق شان را نپرداخته است. مرکز آموزش های فنی و حرفه ای امید جای است […]

شماری از کارمندان مرکز آموزش های فنی و حرفه ای “امید” در برابر ساختمان وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین دست به اعتراض زده اند. آنان می گویند که این وزارت بیش از سه ماه می شود که حقوق شان را نپرداخته است.

مرکز آموزش های فنی و حرفه ای امید جای است که ریس جمهور غنی آنرا افتتاح کرد تا معتادان مواد مخدر تداوی شوند. آقای غنی گفته بود که معتادان مواد مخدر پس از تداوی دراین مرکز، حرفه های مسلکی را آموزش خواهند دید. اما با افتتاح این مرکز برای تداوی معتادان، هم اکنون ۱۵۰ کارمند مصروف کار های اداری این مرکز اند. با این همه، شماری از کارمندان این مرکز در پیوند به تاخیر در پرداخت معاش شان دست به اعتراض زده اند. هارون صمدی یکی از اعتراض کنندگان می گوید که وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین بیش از ۳ ماه می شود که حقوق آنانرا نپرداخته است.

آقای صمدی هشدار می دهد که اگر به خواست های شان رسیدگی نشود، دروازه مرکز آموزش های فنی و حرفه ای امید را بسته خواهند کرد.

تلاش کردیم تا دیدگاه وزارت کار و امور اجتماعی، شهدا و معلولین را داشته باشیم اما با تماس های مکرر موفق به این کار نشدیم.