شماری از اعضای تیم ثبات و همگرایی رسیدگی نشدن به اتهام های فساد اخلاقی در ارگ ریاست جمهوری را پرسش برانگیز می دانند. اعضای تیم ثبات و همگرایی می گویند که ارگ ریاست جمهوری نباید به جای حافظ ناموس مردم افغانستان، خود به ترویج فساد اخلاقی متهم شود. سر انجام روز یکشنبه ششم اسد پیکاری […]

شماری از اعضای تیم ثبات و همگرایی رسیدگی نشدن به اتهام های فساد اخلاقی در ارگ ریاست جمهوری را پرسش برانگیز می دانند. اعضای تیم ثبات و همگرایی می گویند که ارگ ریاست جمهوری نباید به جای حافظ ناموس مردم افغانستان، خود به ترویج فساد اخلاقی متهم شود.

سر انجام روز یکشنبه ششم اسد پیکاری های انتخابات نامزدان ریاست جمهوری به گونه ای رسمی آغاز شد. رهبران تکت های انتخاباتی هرکدام در میان هوادارانشان حضور یافتند و برنامه های خود را ارایه کردند. در کنار حرف های دیگر اتهام های فساد اخلافی در ارگ ریاست جمهوری از مواردی است که اعضای تیم های انتخاباتی به آن اشاره می کنند. داکتر عبدالله عبدالله، رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی، اتهام فساد اخلاقی در ارگ ننگین ترین مواردی می داند که به آدرس ارگ ریاست جمهوری مطرح شده است.

شماری دیگری از اعضای تیم ثبات و همگرایی رسیدگی نشدن به اتهام های فساد اخلاقی در ارگ را پرسش برانگیز می دانند. عنایت الله بابر فرهمند معاون اول و اسدالله سعادتی معاون دوم دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گویند که ارگ ریاست جمهوری نباید به جای حفاظت از ناموس مردم، خود به ترویج فساد اخلاقی متهم شود.

درهمین حال، انوارالحق احدی، عضو رهبری تیم ثبات و همگرایی از شهروندان کشور می خواهد که باایستاد شدن در کنار تیم ثبات و همگرایی ارگ ریاست جمهوری را از اتهام های فساد اخلاقی نجات بدهند.

این در حالی است که حبیب ‌الله احمدزی مشاور پیشین ریاست جمهوری پیش از این ادعا کرده بود که برخی حلقاتی نزدیک به آقای غنی در ارگ ریاست جمهوری در بدل تقرری زنان در پست‌ های بلند دولتی از آنان تقاضاهای جنسی مطرح می ‌کنند. او گفته در این مورد اسناد کافی در دست دارد.