اعضای شورای رهبری موقت جمعیت اسلامی افغانستان معرفی شدند. در این شورا شصت و چهار تن از سراسر کشور برگزیده شده اند. صلاح الدین ربانی در رأس این شورا قرار دارد. آقای ربانی می گوید که شورای رهبری موقت جمعیت اسلامی برای برگزاری مجمع عمومی و حرکت در مسیر کلان کشوری کار می کند. جمعیت […]

اعضای شورای رهبری موقت جمعیت اسلامی افغانستان معرفی شدند. در این شورا شصت و چهار تن از سراسر کشور برگزیده شده اند. صلاح الدین ربانی در رأس این شورا قرار دارد. آقای ربانی می گوید که شورای رهبری موقت جمعیت اسلامی برای برگزاری مجمع عمومی و حرکت در مسیر کلان کشوری کار می کند.

جمعیت اسلامی افغانستان اعضای شورای رهبری موقت این حزب را معرفی کرد. اعضای رهبری این حزب از نه تن به شصت و چهار تن افزایش یافت. صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی در مراسم تحلیف اعضای رهبری جمعیت اسلامی گفت که، شورای رهبری تکمیل کردن ساختار های این حزب را به عهده خواهد داشت. آقای ربانی می گوید که شورای رهبری جدید ساختارهای مرکزی و محلی حزب جمعیت اسلامی را به زودی معرفی خواهند کرد.

صلاح الدین ربانی می افزاید که، شورای رهبری موقت جمعیت اسلامی برای برگزاری مجمع عمومی و حرکت در مسیر کلان کشوری کار می کند. آقای ربانی تاکید می کند که جمعیت اسلامی قدرت مردمی اش را برای انتخابات های پیش رو بسیج خواهد کرد. رییس جمعیت اسلامی افغانستان یک بار دیگر بر غیر متمرکز شدن نظام سیاسی تاکید کرد و مشارکت سیاسی گسترده، توسعه سیاسی، همسویی با احزاب سیاسی و مبارزه با افراط گرایی را از جمله اهداف مهم جمعیت اسلامی عنوان کرد.

اصلاحات در ساختار جمعیت اسلامی افغانستان از خواست های عمده رهبر جهاد، مقاومت و شهید صلح کشور استاد برهان الدین ربانی بود. وی همواره بر آوردن اصلاحات و انسجام در درون جمعیت اسلامی تاکید می کرد.