شماری از اعضای مجلس نمایندگان از افزایش بهای مواد نفتی و خوراکی در بازار‏های کشور، به ویژه پایتخت شکایت می‎کنند. آنان می‎گویند که با رسیدن فصل زمستان قیمت‏های مواد نفتی و خوراکی به گونه‎ای کم پیشنه‎ای بلند رفته است. همه ساله با فرا رسیدن فصل زمستان بهای مواد خوراکی و نفتی افزایش پیدا می‎کند. شماری […]

شماری از اعضای مجلس نمایندگان از افزایش بهای مواد نفتی و خوراکی در بازار‏های کشور، به ویژه پایتخت شکایت میکنند. آنان میگویند که با رسیدن فصل زمستان قیمت‏های مواد نفتی و خوراکی به گونهای کم پیشنهای بلند رفته است.

همه ساله با فرا رسیدن فصل زمستان بهای مواد خوراکی و نفتی افزایش پیدا می‎کند. شماری از اعضای مجلس نمایندگان از این مساله نگرانی می‎کنند. سید علی کاظمی عضو مجلس نمایندگان می‎گوید که با رسیدن فصل زمستان بهای مواد نفتی و خوراکی به گونه کم پیشنه‎ای افزایش یافته است.

درهمین حال، عبدالرووف ابراهیمی ریس مجلس نمایندگان با نگرانی از افزایش بهای مواد نفتی و خوراکی از وزارت تجارت و صنایع می خواهد که وضعیت بازارها را کنترل کند.

وزارت تجارت و صنایع، علت افزایش بهای مواد نفتی را کاهش عرضه این مواد دربازارهای جهانی می‎داند. مسافر قوقندی، سخنگوی وزارت تجارت و صنایع می گوید: در صحبت‌هایی که با کشورهای ایران و قزاقستان صورت گرفته است، این مشکل به زودی حل خواهد شد. به گفته آقای قوقندی، در حال حاضر محموله‌های مواد نفتی به مرزهای حیرتان و تورغندی رسیده است که تا چند روز دیگر وارد کشور خواهند شد.