شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که حلقات داخل ارگ ریاست جمهوری و برخی از نمایندگان از گروه های مخالف دولت حمایت می کنند. روابط ستون پنجم حکومت با طالبان موضوع تازه ی نیست. همه روزه نمایندگان مردم در پیوند به حمایت گروه طالبان از سوی برخی از حلقات داخل نظام نگرانی می کنند. […]

شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که حلقات داخل ارگ ریاست جمهوری و برخی از نمایندگان از گروه های مخالف دولت حمایت می کنند.

روابط ستون پنجم حکومت با طالبان موضوع تازه ی نیست. همه روزه نمایندگان مردم در پیوند به حمایت گروه طالبان از سوی برخی از حلقات داخل نظام نگرانی می کنند. شماری از نمایندگان می گویند که برخی از حلقات در داخل ارگ ریاست جمهوری و شماری از اعضای مجلس نمایندگان در ناامنی ها دست دارند.

احمد شاه رمضان عضو مجلس نمایندگان می گوید که حلقات داخل ارگ ریاست جمهوری و برخی نمایندگان مجلس در اظهارات شان از گروه طالبان می کنند.

پیش ازین گزارش های به رسانه ها درز کرده بود که بخشی از ولسوالی دهنه غوری ولایت بغلان در یک معامله به گر وه طالبان سپرده شده است. کبرا مصطفوی عضو مجلس نمایندگان می گوید که وزیر اقوام و قبایل بدلیل این معامله اش با طالبان باید استیضاح شود.

در حالی نمایندگان مردم از حضور پررنگ ستون پنجمی ها در داخل نظام نگرانی می کنند که هفته پیش یک هیات به رهبری وزیر سرحدات اقوام و قبایل در یک معامله امنیت بخش از ولسوالی دهنه غوری ولایت بغلان را به طالبان واگذار کرده است.