اعضای مجلس سنا بار دیگر پاکستان را بر حمایت از تروریزم متهم می کنند. سناتوران می گویند که هنوزهم تروریستان در خاک این کشور پناهگاه دارند و از آنجا دست به ناامنی در افغانستان می زنند. افزایش ناامنی ها در کشور اعضای مجلس سنا را نگران کرده است. شماری از اعضای این مجلس می گویند […]

اعضای مجلس سنا بار دیگر پاکستان را بر حمایت از تروریزم متهم می کنند. سناتوران می گویند که هنوزهم تروریستان در خاک این کشور پناهگاه دارند و از آنجا دست به ناامنی در افغانستان می زنند.

افزایش ناامنی ها در کشور اعضای مجلس سنا را نگران کرده است. شماری از اعضای این مجلس می گویند که گسترش فعالیت هراس افگنان در کشور کار پاکستان است. گل احمد اعظمی عضو مجلس سنا می گوید که هنوزهم لانه های امن تروریستان در پاکستان وجود دارد و این کشور دست به تمویل و تجهیز آنان می زند. این عضو مجلس سنا می افزاید که مواد انفجاری و واسکت های انتحاری از طریق پاکستان وارد کشور می شود و باید جلو آن گرفته شود.

درحالی سناتوران پاکستان را به حمایت از تروریزم متهم می کنند که پیش از این نماینده نخست وزیر پاکستان در امور کشمیر گفته است که تامین امنیت در افغانستان به حل معضله کشمیر میان هند و این کشور وابسته است.