شمار از اعضای مجلس نمایندگان از افزایش ناامنی در ولایت های کندز، هلمند و ارزگان نگرانی می کنند. آنان می گویند که مسوولان ارگانهای امنیتی در کار تامین امنیت این مناطق سهل انگاری می کنند. درحال حاضر نبرد شدید میان نظامیان کشور و هراس افگنان در برخی از مناطق کشور جریان دارد. روز (دوشنبه ۱۲میزان/مهر) […]

شمار از اعضای مجلس نمایندگان از افزایش ناامنی در ولایت های کندز، هلمند و ارزگان نگرانی می کنند. آنان می گویند که مسوولان ارگانهای امنیتی در کار تامین امنیت این مناطق سهل انگاری می کنند.

درحال حاضر نبرد شدید میان نظامیان کشور و هراس افگنان در برخی از مناطق کشور جریان دارد. روز (دوشنبه ۱۲میزان/مهر) افراد وابسته به گروه طالبان حملات تهاجمی خود را به ولایت کندز، هلمند و ارزگان شدت بخ‎شیدند. اعضای مجلس نمایندگان از افزایش ناامنی دراین ولایت ها نگرانی می کنند. فاطمه عزیز عضو مجلس نمایندگان می گوید که مسوولان ارگانهای امنیتی در کار تامین امنیت این مناطق سهل انگاری می کنند و این مساله برای آینده خطرناک خواهد بود.

با این حال عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان بر مبارزه جدی علیه هراس افگنان در کشور تاکید می کند. آقای ابراهیمی می گوید که راهبرد جنگ با هراس افگنان باید تغیر کند؛ زیرا راهبرد کنونی ناکام مانده است.

این درحالیست که نظامیان کشور حملات تهاجمی گروه طالبان را دفع می کنند و بر آنان تلفات سنگین وارد کرده است.