هزاران تن از باشندگان ولایت تخار طی همایشی از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام حمایت کردند. اشتراک کنندگان این همایش، دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را یکی از دسته های مقتدر انتخابات پیشروی ریاست جمهوری می دانند می گویند که برای پیروزی این دسته انتخاباتی در تمامی نقاط ولایت تخار مردم را برای شرکت […]

هزاران تن از باشندگان ولایت تخار طی همایشی از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام حمایت کردند. اشتراک کنندگان این همایش، دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را یکی از دسته های مقتدر انتخابات پیشروی ریاست جمهوری می دانند می گویند که برای پیروزی این دسته انتخاباتی در تمامی نقاط ولایت تخار مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق می کنند.

هزاران تن از باشندگان تخار، فعالان مدنی، مسوولان جنبش جوانان این ولایت، بزرگان و محاسن سفیدان طی همایش وسیع پشتبانی شان را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند. شرکت کنندگان این همایش می گویند که برای پیروزی دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در تمامی بخش های تخار، مردم را تشویق می کنند تا در انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

درهمین حال، داکتر کنشکا ترکستانی رییس شورای مرکزی جنبش جوانان افغانستان می گوید که حمایت گسترده مردم از دسته انتخاباتی ثبات وهمگرایی سبب پیروز این دسته انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.

همچنان پیر محمد خاکسار رییس ستاد انتخاباتی ثبات و همگرای در ولایت تخار تعهد سپرد که برای پیروزی این دسته انتخاباتی تلاش خواهند کرد.

شرکت کنندگان همچنان از مردم خواستند که با حضور گسترده در پای صندوق های رای دهی، دموکراسی را تمثیل و برای پیروزی دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی تلاش کنند.