صدها تن از باشندگان، ولایت کندز طی همایشی پشتیبانی شانرا از دسته ثبات و همگرایی به رهبری دوکتور عبدالله عبدالله اعلام کردند. در ادامه حمایت های مردمی از دسته ثبات و همگرایی در سراسر کشور، صدها تن از باشندگان ولایت کندز از اقشار مختلف در انتخابات پیشرو از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری […]

صدها تن از باشندگان، ولایت کندز طی همایشی پشتیبانی شانرا از دسته ثبات و همگرایی به رهبری دوکتور عبدالله عبدالله اعلام کردند.

در ادامه حمایت های مردمی از دسته ثبات و همگرایی در سراسر کشور، صدها تن از باشندگان ولایت کندز از اقشار مختلف در انتخابات پیشرو از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام حمایت کردند.

نمایندگان ولایت کندز دسته ثبات و همگرایی را نماد وحدت ملی دانسته اطمینان می‌دهند که این دسته منحیث نقطه وصل تمام مردم افغانستان است و به گونه همه جانبه عدالت اجتماعی را در کشور نهادینه می سازند.

محمد الله بتاش نماینده ولایت کندز در شورای ملی می گوید که مردم کندز به هدف پایان دادن به چالش های موجود در کشور برای پیروزی دسته ثبات و همگرایی تلاش خواهند کرد. آقای بتاش از مردم کندز می خواهد که برای جلوگیری از تقلبات انتخاباتی و برگزاری یک انتخابات شفاف و عادلانه تلاش جدی کنند.

این حمایت های مردمی از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در حالیست که چند روز دیگر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کشور باقی مانده است. از آغاز پیکارهای انتخاباتی مردم به گونه ای گسترده حمایت خود را از این دسته انتخابات اعلام کرده اند.