عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی خودش را پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری کشور می داند. رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری خودش برنده انتخابات ریاست جمهوری است و این انتخابات به دور دوم نمی‌ رود. عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی […]

عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی خودش را پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری کشور می داند. رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری خودش برنده انتخابات ریاست جمهوری است و این انتخابات به دور دوم نمی‌ رود.

عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی خودش را پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری کشور اعلام کرد. آقای عبدالله می گوید که دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری خودش پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری است و این انتخابات به دور دوم نمی ‌رود.

رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی بر جلوگیری از تقلب در آرای انتخابات ریاست جمهوری تاکید می کند و می گوید که در شماری ولایت ها مقام های حکومتی در انتخابات مداخله کرده که باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی تاکید می کند که اعلام رسمی نتایج انتخابات وظیفه کمیسیون انتخابات است و آرای بدون بایومتریک قابل قبول نیست.

آقای عبدالله همچنان تاکید کرد که باید جلو مداخله احصاییه مرکزی گرفته شود و از روز دوشنبه که شامل شدن آرا در دیتابیس آغاز شده، تنها کمپنی دارملوگ، این صلاحیت را داشته باشد.