مسوولان وزارت مهاجرین و عودت کنندگان می گویند که در سال روان خورشیدی، زمینه برگشت بیش از پنجصد هزار تن به کشور فراهم شده است. وزیر مهاجرین و عودت کنندگان می گوید که مهاجران مقیم یونان در وضعیت خوبی قرار دارند و هیچگونه آسیب به آنان نرسیده است. به ادامه گزارش دهی حکومت به مردم، […]

مسوولان وزارت مهاجرین و عودت کنندگان می گویند که در سال روان خورشیدی، زمینه برگشت بیش از پنجصد هزار تن به کشور فراهم شده است. وزیر مهاجرین و عودت کنندگان می گوید که مهاجران مقیم یونان در وضعیت خوبی قرار دارند و هیچگونه آسیب به آنان نرسیده است.

به ادامه گزارش دهی حکومت به مردم، مسوولان وزارت مهاجرین و عودت کنندگان دستآوردهای این وزارت را به رسانه ها شریک کرد. سید حسین عالمی بلخی، وزیر مهاجرین و عودت کنندگان می گوید که در سال روان خورشیدی زمینه برگشت بیش از پنجصد هزار تن در کشور فراهم شده است. وی می افزاید که به بیش از دو صد سی هزار تن بیجاه شده داخلی در کشور نیز کمک فراهم شده است.

درهمین حال، محود اسماعیل رحیمی، معین وزارت اقتصاد می گوید که بانک جهانی دوصد میلیون دالر برای اشتغال زایی به هدف فراهم کردن شرایط بهتر معیشتی برای عودت کنندگان و بیجاشدگان داخلی کمک کرده است.

وزیر مهاجرین و عودت کنندگان می گوید که برنامه برگشت مهاجران از کشورهای اروپایی نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است. وی می گوید که که مهاجران مقیم یونان در وضعیت خوبی قرار دارند و هیچ گونه آسیب به آنان نرسیده است.