وزیران صحت عامه، معارف، فواید عامه، احیا و انکشاف دهات، شهرسازی و مسکن می گویند که افزایش ناامنی ها در شماری از موارد مانع مصرف بودجه این وزارت ها شده است. اعضای مجلس نمایندگان در نشست روز چهارشنبه این مجلس، وزیران صحت عامه، فواید عامه، معارف، احیا و انکشاف دهات و شهرسازی و مسکن را […]

وزیران صحت عامه، معارف، فواید عامه، احیا و انکشاف دهات، شهرسازی و مسکن می گویند که افزایش ناامنی ها در شماری از موارد مانع مصرف بودجه این وزارت ها شده است.

اعضای مجلس نمایندگان در نشست روز چهارشنبه این مجلس، وزیران صحت عامه، فواید عامه، معارف، احیا و انکشاف دهات و شهرسازی و مسکن را به نشست عمومی فرا خواند تا در رابطه به چگونگی مصرف بودجه شان معلومات دهند. این وزیران حکومت می گویند که نسبت با سال های گذشته موفق شده اند که بیشتر بودجه خود را به مصرف برسانند. آنان می گویند که در شماری از موارد افزایش ناامنی ها مانع مصرف بودجه این وزارت ها شده است.

در همین حال، عبدالرووف ابراهیمی، رییس مجلس نمایندگان می گوید که در رابطه به چگونگی مصرف بودجه وزارت خانه ها، پس از کارزارهای انتخاباتی تصمیم گرفته خواهد شد.

از سویی هم، شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که دوام کار مجلس به دلیل نبود نصاب بی نتیجه است. رییس مجلس نمایندگان می گوید که از آغاز کارزارهای انتخاباتی نامزدان مجلس نمایندگان تا ختم این کارزار ها، مجلس نمایندگان هفته یکبار جلسه برگزار خواهد کرد.